RUISROCK 17

ruissi7801 ruissi780 ruissi7803


RUISROCK 17. Ihan hullu viikonloppu. Mä olen aina rakastanut Turkua ja se tuo mulle mieleen niin paljon muistoja ja upeita hetkiä edellisiltä kesiltä. Se on mulle kesäkaupunki. Ja sinne on aina ihana palata pitämään yhtä hauskaa kuin meillä silloin 16-17 vuotiaina oli sen älyttömän Juissi-kesäduunin parissa. Vitsi mitä aikaa se oli. Ja niin oli myös Ruisrock! Mulla ei ole mitään sanoja millä kuvata sitä fiilistä kun kaikkien aikojen lemppari biisi kajahtaa ilmoille ja sä vaan nautit elämästä NIIN paljon just silloin. Jalat ihan rakkuloilla, vieläkin väsy painaa ja perinteinen festareiden jälkeinen 'en saa elämästä kiinni' -fiilis on edelleen läsnä, mut vitsi mitä keikkoja ja artisteja, ihmisiä ja fiilistä. Mun kameranrulla ei hirveesti kerennyt kuvista täyttymään, mut se kertoo onneks vain siitä et on ollut ihan älyttömän hauskaa. Onneks mulla kuitenkin sattui löytymään yks kuva mun yhdeltä lemppari keikalta, nimittäin Charli XCX'n ja Alman extempore bileistä minirantalavalla! En vieläkään käsitä miten kuitenkin sen verran pienestä yleisöstä lähti niin kovasti ääntä ja fiilistä. Pienet keikat on ihania. Jotenkin se fiilis ja kaikki vaan välittyy niin paljon paremmin ja tuntuu et kaikki bailaa yhdessä. Ja silloin me todellakin bailattiin yhdessä.

RUISROCK 17. A weekend to remember. I've always loved Turku. Going back there brings so many great memories to my mind, mostly from summer 14' when my summer job took place there. And oh how crazy it was! And so was Ruisrock, so damn crazy. Still can't believe how many awesome artists we got to see performing on stage. There's no way to describe the feeling of hearing you favorite songs on live and screaming the lyrics as loud as you can. I really don't have many pics in my camera roll, but that's when you know you had a great time, right? Fortunately I had one picture taken from one of my favorite gigs. At 1am Charli XCX and Alma put on an amazing party on a small stage. You could just tell how everyone there was having the time of their lives, and that's what I LOVED. Kygo, Martin Garrix and the other ones on the main stage were nothing compared to that small-stage-grazy-ass-party, even tho they were pretty awesome too. Still tired and my feet still hurts, but I had the time of my life dancing, running, screaming and laughing with my best friends and all the other 105 000 people.

2 comments: