BLANK PAGE

hena780NO MOI! Arvatkaa kuka on täällä taas! Noin viisi vuotta sitten mä aloin kirjoittaa blogia puhtaasti siitä syystä että mä halusin keksiä keinon jolla ilmaista itseäni, tehdä jotain luovaa, inspiroitua ihmisistä ja asioista mun ympärillä ja inspiroida muita. Mä rakastin tätä juttua niin paljon että parin vuoden kuluttua tästä tuli mulle jopa liian stressaavaa. Mä otin ihan turhia paineita siitä, mikä on hyvää sisältöä. En tehnyt tätä lainkaan itseäni varten ja mä olin hirveän epävarma. Mut nyt hieman varttuneempana mä oon löytänyt taas sen palavan halun päästä taas tämän homman pariin! Haluan tehdä mun omaa juttua, ilmaista itseäni ja pitää hauskaa, ja just silloin kun mua huvittaa. Saa nähdä mitä mä keksin. Ja mitä mulle kuuluu? Hyvää, kiitos kysymästä. Mä olen töissä, koulussa ja nautin elämästä.

WELL HI! Quess who's back! When I started blogging about five years from now, there was a reason for it. I wanted to do something creative, express myself, be inspired by things around me and inspire others. I was really into it for a long time and I loved blogging so much that after a couple of years it became kind of stressfull. I've always been hard for myself and that's what made blogging hard for me, too. But oh god how I miss this. I miss expressing myself through pictures and being creative. And that's why I'm back, let's see what I'll come up with. And how am I doing? I'm doing well, thanks for asking. I'm working, studying and enjoying life.

2 comments:

  1. Anonymous6/08/2017

    Kiva kun tulit takaisin! Tykkään sun blogista sikana, harmi kun poistit vanhoja postauksia :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hii ihana kuulla että siellä tykkäillään <3 Jotenkin koin että ne vanhat postaukset ei sopinut enää ns. samaan tyyliin mitä haluan tästä edes mun blogissa ylläpitää. Uusia juttuja kohti, toivottavasti tykkäät jatkossakin!

      Delete